Sayfalar

Metotlar, teknoloji ve araçlar



Hizmet geçişinin önemli parçalarından biri teknoloji oyunlarıdır. O türe ayrılabilir:


  • ·         IT Hizmet yönetimi sistemleri
-          Kurumsal çerçeveler, ki onlar entegre ve bağlantı için entegrasyon yeteneğini CMDB’ye veya diğer araçlara sunuyor.
-          Sistem, bağlantı ve uygulama sistemi araçları
-          Hizmet panoları ve rapor araçları
  • ·         Özel ITSM teknolojisi ve araçlar
-          Bilgi yönetim sistemleri hizmeti
-          işbirliği araçları,içerik yönetim sistemi ve iş takip araçları
-          araştırma verileri için araçlar, veri çıkar ve veri değişimi
-          rapor ve ölçme araçları
-          test(yönetim) araçları
-          yayın araçları
-          yayın ve dağıtım teknolojileri
 
Bunu yanında özellikli araçlar yönetim değişim yapılandırma yönetimi, yayın yönetimi ve yönetim değişimi mevcuttur. Örneğin: 

·         yapı yönetim sistemleri
·         versiyon kontrol için araçlar
·         belge yönetim sistemi
·         tasarım araçları
·         dağıtım ve montaj araçları
·         inşaat araçları
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder